دیدار عضو شورای اسلامی شهر یزد با حجت الاسلام سالاری در دهه کرامت
ديدار عضو شوراي اسلامي شهر يزد با حجت الاسلام سالاري در دهه کرامت

دیدار عضو شورای اسلامی شهر یزد با حجت الاسلام سالاری در دهه کرامت

ابوترابي در ديدار با سرپرست ستاد کانونهاي مساجد استان يزد اظهار اميدواري کرد کانون مساجد استان در زمينه هاي مختلف فرهنگي بويژه خانواده با همکاري شوراي شهر بتواند کارهاي بزرگي را دست بگيرد.
شناسه خبر : 12676 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان یزد، به مناسبت دهه با عظمت کرامت حجت الاسلام سالاری به اتفاق کارشناسان ستاد کانون مساجد استان  با آقای ابوترابی نماینده شورای اسلامی شهر یزد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرپرست ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد ، ضمن تبریک ایام باسعادت دهه کرامت ،گزارشی اجمالی از فعالیتهای کانون  مساجد استان یزد ارائه داد.

حجت الاسلام سالاری ضمن اشاره به درخشش کانونهای استان در سطح کشور و اینکه سه کانون فرهنگی هنری استان توانستند رتبه های برتر در رشته های سرود ، مناسبتهای ملی مذهبی(اربعین) و سرود را کسب کنند اضافه کرد در مجموع ستاد استانی  جایگاه ممتازی را در سطح کشور و دربین استانها کسب کرده است.

سرپرست ستاد کانونهای مساجد استان در ادامه بیان کرد: کانونهای مساجد با حداقل امکانات در سطح استان توانستند کارهای بزرگی را انجام دهند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ضمن خوش آمدگویی و تبریک ایام گفت: یکی از دو مجموعه فعال فرهنگی استان کانون مساجد است.

ابوترابی در ادامه افزود: بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری از جمله تشکیل خانه ادبیات و اجرای برنامه های ادبی، فیلم سازی و اجرای نمایش و غیره  را بایستی کانونهای مساجد پیشقدم شوند و توسط این ظرفیت خودجوش مردمی اجرا شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطر نشان کرد: بعضی از فضاها از جمله پارک ها که متاسفانه گاهی بعضی از آسیبها در آنجا وجود دارد بنظر می آید کانون های مساجد می توانند بخشی از برنامه های خود را در آنجا اجرا کنند و موجبات جذب مردم بخصوص نوجوانان و جوانان شوند و جلوی بسیاری از آسیبها گرفته شود.

ابوترابی تاکید کرد: مهمترین مسله امروز خانواده است در خانواده نیاز است کارگروه تخصصی تشکیل شود و برای پیشگیری و درمان بسیاری از آسیبها از جمله طلاق چاره ای اندیشید.

عضو شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: کانون مساجد با ظرفیتی که دارد می تواند با تشکیل اتاق اندیشه ورزی با همکاری شورای شهر تصمیمات خوبی را اتخاذ کرده و با حمایت شورای شهر و مجموعه های فرهنگی وابسته برنامه ها و طرحهای خوبی را در موضوعات مختلف بویژه خانواده اجرا نماید.

ابوترابی در پایان از کانون مساجد خواست که در کمیسیون فرهنگی شورا به ارائه گزارش و طرحهای ابتکاری و ایده های فرهنگی خود جهت مطلع شدن اعضای شورا و بدست آوردن حمایتهای لازم درخصوص آباد کردن مساجد در یک جلسه ای مجزا بپردازد.