دیدار سرپرست ستاد کانون‌های مساجد استان یزد با معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان
ديدار سرپرست ستاد کانون‌هاي مساجد استان يزد با معاون فرهنگي سپاه الغدير استان

دیدار سرپرست ستاد کانون‌های مساجد استان یزد با معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان

حجت الاسلام سالاري به اتفاق کارشناسان ستاد استاني با معاون فرهنگي سپاه الغدير استان در خصوص همکاريهاي مشترک ديدار کرد.
شناسه خبر : 12619 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد، حجت الاسلام «مظفر سالاری» در دیداری با معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد ضمن تبریک دهه کرامت، با اشاره به تفاهم نامه میان بسیج مستضعفین کشور و ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار کرد:  با همکاری‌های مشترک میان این دوانقلابی بتوانیم گامهای موثری در جهت آبادانی و رونق مساجد برداریم و به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

وی در ادامه به ارکان مسجد اشاره کرد و گفت:  امام جماعت، مسئول پایگاه بسیج و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری در رویکرد جدید عضو اصلی هیات امناء مساجد خواهند بود و دیگر اختلافی نباید بین ارکان اصلی مساجد وجود داشته باشد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در ادامه با اشاره به رویداد ملی (فهما) گفت: استان یزد در جریان این رویداد ملی عملکرد درخشانی بود به طوری که کانون‌های فرهنگی هنری که مقام اول و دوم را در کشور کسب کردند  از استان یزد هستند واز سوی دیگر 3 کانوناین استان نیز در رشته های سرود، مناسبت‌های ملی مذهبی(اربعین) و فعالیت‌های قرآنی جزء برترین های کشور شده اند.

در ادامه راسخی نژاد طی سخنانی با اشاره به فعالیت ها و بخش های مختلف فرهنگی سپاه الغدیر از جمله خانه سرود، گفت: در حال حاضر 90 گروه سرود ثبت شده در سپاه الغدیر داریم و علاوه بر آن گروه های سرود مدرسه ای نیز فعالیت های خود را در این میان دارند.

معاون فرهنگی سپاه الغدیر افزود: ما شورای سرود تشکیل دادیم که ان شاء الله با تصمیمات خوبی که گرفته می شود بتوانیم همکاریهای خوبی را با گروههای سرود کانون مساجد نیز داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: سپاه الغدیر و ستاد کانون‌های مساجد استان بتوانند با تشکیل جلسه های مشترک به ویژه در عرصه سرود با یکدیگر هم افزایی داشته باشند و کارهای مشترک و فاخر در سطح کشور تولید کنند.

راسخی نژاد افزود: هدف همه ما آباد کردن مساجد هست و ما باید دست به دست هم برای تحقق این مهم بکوشیم.

در ادامه حجت الاسلام سالاری به اتفاق راسخی نژاد  از قسمت تولید انیمیشن معاونت فرهنگی سپاه دیدن کرده و ضمن تماشای چند کلیپ و اثر انیمیشن اثرگذار فرهنگی به ارائه نظرات در رابطه با همکاری های متقابل پرداخت.

سرپرست ستاد کانون‌های مساجد استان یزد ضمن توصیه هایی به سازندگان انیمیشن اعلام آمادگی کرد در زمینه طرح های ابتکاری  و ارائه ایده هایی بدیع درخصوص ساخت اینچنین کارهایی از جمله انیمیشن بتواند با معاونت فرهنگی سپاه الغدیر همکاری سازنده داشته باشد.