افتتاح مرکز نیکوکاری کانون فرهنگی هنری مسجد چهارده معصوم(ع) امام‌شهر
افتتاح مرکز نيکوکاري کانون فرهنگي هنري مسجد چهارده معصوم(ع) امام‌شهر

افتتاح مرکز نیکوکاری کانون فرهنگی هنری مسجد چهارده معصوم(ع) امام‌شهر

مرکز نيکوکاري مسجد و کانون فرهنگي هنري چهارده معصوم(ع) امام شهر با حضور سرپرست کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان يزد و تني چند از مسئولان افتتاح شد.
شناسه خبر : 12618 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان یزد: مراسم افتتاح مرکز نیکوکای مسجد در استان یزد، روز شنبه 7 تیر ماه به همت اعضای کانون و مسجد چهارده معصوم(ع) امام‌شهر و با حضور نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، خادمان حرم امام رضا(ع) و مدیران تعدادی از دستگاه‌ها و نهادها از جمله سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد، برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم، یکی از مسئولان مسجد به ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت‌های مسجد از جمله دوخت ماسک و توزیع بین مردم، تهیه اقلام معیشتی و توزیع بین نیازمندان، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، ایجاد محیط بازی برای نوجوانان، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، پرداخت.

 

در ادامه «صالح جوکار» نیز ضمن تبریک ایام باسعادت دهه کرامت، به فعالیتهای مختلف و متنوع مسجد چهارده معصوم از دیرباز اشاره کرد و از همت والای دست اندرکاران مسجد تلاش کرد.

 

 

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت گفت: دولت باید مسکن و اشتغال مردم را طبق قانون اساسی تامین کند.

 

 

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تعداد زیادی جوان از سن 25 تا 29 سال آماده ازدواج وجود دارد که به علت مشکلات اقتصادی از جمله اشتغال و مسکن نمی توانند ازدواج کنند و باید به مشکلات آنها با روحیه جهادی و خدمت به مردم رسیدگی کرد.

 

دکتر صالح جوکار به کارهای ارزشمند مردم در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: در این دوران ما غربیها را دیدیم که چطور به جان هم افتادند و دولت ها حتی به همدیگر رحم نکردند و مردم ما اینچنین با گذشت و ایثار به فکر همنوعان خود بودند و شبانه روزی در فکر معیشت نیازمندان بودند.تولید ماسک  و غیره می کردند.اینها چیز ارزشمندی است و ما باید قدردان باشیم.

 

 

در ادامه یکی از خادمان حرم حضرت معصومه(س) به قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) پرداخت و با حضور مدیران دستگاهها بویژه حجت الاسلام سالاری حکم مسئولیت مرکز نیکوکاری مسجد  اعطا شد.