سرپرست ستاد کانونهای مساجد استان یزد با امام جمعه موقت یزد دیدار کرد
سرپرست ستاد کانونهاي مساجد استان يزد با امام جمعه موقت يزد ديدار کرد

سرپرست ستاد کانونهای مساجد استان یزد با امام جمعه موقت یزد دیدار کرد

سرپرست ستاد کانونهاي مساجد استان يزد با حجت الاسلام و المسلمين معزالديني امام جمعه موقت يزد در خصوص مسائل مختلف از جمله دوران کرونا و فعاليت کانونهاي استان ديدار و گفتگو کرد
شناسه خبر : 12545 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان یزد: حجت الاسلام «مظفر سالاری» امروز شنبه 7 تیر طی جلسه ای با امام جمعه موقت یزد بمناسبت دهه کرامت و شنیدن رهنمودهای ایشان  دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرپرست ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد به برتری استان یزد در رویداد ملی فهما و برتری سه کانون فرهنگی هنری استان در کشور اشاره کرد و توضیحاتی مختصر ارائه داد.

حجت الاسلام سالاری در خصوص ایام کرونا به دستاوردهایی در این ایام از جمله به طراحی وبینار نویسندگی برای اعضای علاقمند کانونهای فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و یادآور شد در آینده ای نزدیک این وبینارکار خود را آغاز خواهد کرد و در ادامه در سایر زمینه ها و موضوعات نیز می توانیم این وبینار را گسترش دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین معزالدینی نیز  در خصوص ایام کرونایی به مطالبی اشاره کرد از جمله اینکه  کرونا با تمام مشکلاتی که ایجاد کرده است دستاوردهای مثبتی نیز داشته است و ما باید کرونا را از نگاهی دیگر مورد دقت قرار دهیم.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: کرونا از عوامل موثر برای تبلیغ اسلام شد و نشان داد دنیا با همه اختلافاتش می تواند تعامل کند.

حجت الاسلام و المسلمین معزالدینی درخصوص دیگر دستاوردهای ایام کرونایی توضیح داد: مردم در این مدت کمتر به طبیعت آسیب رساندند و بسیاری از کارهای غیر ضروری و حتی ضروری در بستر فضای مجازی انجام شد و جلوی هزینه های گزافی را گرفت همچنین ادبیات جدیدی به نام ادبیات کرونایی ایجاد شد.

امام جمعه موقت یزد درباره نقش روح و روان در علاج بسیاری از مشکلات خاطر نشان کرد: نحوه برخورد و تلقین انسانها خیلی می تواند در روحیه شان اثر گذار باشد. و در این زمینه به روایتی از حضرت پیامبر(ص) نیز اشاره کردند.

حجت الاسلام معزالدینی در خصوص مسائل مختلف اعتقادی و دینی و سایر مسائل نیز تاکید کرد ما بایستی اعتدال را رعایت کنیم و فرهنگ قرآن کریم نیز همیشه حالت بین خوف و رجا را توصیه می کند.

امام جمعه موقت یزد درمورد تشکیل وبینار نیز ضمن تائید این کار اظهار امیدواری کرد این نوع کارها در ایام پساکرونایی نیز ادامه پیدا کند.

در این دیدارحجت الاسلام سالاری  به رسم یادبود هدیه ای شامل یک جلد کتاب درخصوص قرآن کریم و یک جلد کتاب داستان پرطرفدار از کتب خودش را تقدیم حجت الاسلام والمسلمین معزالدینی کرد.