سرود «صحن بارونی» به همت کانون فرهنگی هنری «غدیر» در دهه کرامت
سرود «صحن باروني» به همت کانون فرهنگي هنري «غدير» در دهه کرامت

سرود «صحن بارونی» به همت کانون فرهنگی هنری «غدیر» در دهه کرامت

سرود "صحن باروني" ساخته گروه سرود فجر جاويد کانون فرهنگي هنري غدير در برنامه زير سايه خورشيد (کاري از کانون فرهنگي هنري ولاء) رونمايي شد
شناسه خبر : 12541 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان یزد، پنج شنبه 5 تیرماه در برنامه تلویزیونی "زیر سایه خورشید" که ضبط و طراحی برنامه به همت کانون فرهنگی هنری ولاء شهرستان یزد در ایام دهه کرامت انجام می شود، گروه سرود فجر جاوید از کانون فرهنگی هنری غدیر که بعنوان گروه سرود برتر کشور نیز شناخته می شود سرود جدید خود را تحت عنوان "صحن بارونی" برای اولین بار در آن برنامه جهت پخش از سیمای یزد رونمایی کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر گفت: سرود "صحن بارونی" که به همت بچه های گروه سرود فجر جاوید تولیدشده است بمناسبت دهه مبارک کرامت ساخته شده است و شعر ، آهنگسازی و تنظیم آن به عهده بچه های مسجد بوده است.

محسن منشی زاده بیان کرد: ما آمادگی اجرای سرود برای همه مجموعه ها بویژه بچه های مسجد را داریم وامیدواریم با استقبال مسئولین از کارهای فاخر بچه های مسجد شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان علاقمند در این حوزه و سایر حوزه های فرهنگی و هنری متناسب با فضای مسجد باشیم.

قابل ذکر است برنامه زیر سایه خورشید هر شب بعد از اخبار 23 شبکه یزد پخش می شود که این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری ولاء یزد ساخته شده است.