تجلیل ازمدافعان سلامت در دوران کرونا در حضور نماینده محترم ولی فقیه در یزد و خادمان حرم حضرت معصومه(س)
تجليل ازمدافعان سلامت در دوران کرونا در حضور نماينده محترم ولي فقيه در يزد و خادمان حرم حضرت معصومه(س)

تجلیل ازمدافعان سلامت در دوران کرونا در حضور نماینده محترم ولی فقیه در یزد و خادمان حرم حضرت معصومه(س)

مدافعان سلامت در حضور نماينده محترم ولي فقيه در استان و خادمان حرم حضرت معصومه(س) تجليل شدند.
شناسه خبر : 12405 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان یزد، همزمان با اولین روز از دهه با عظمت کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) در حضور نماینده ولی فقیه در استان و خادمان حرم حضرت معصومه(س) از مدافعان سلامت و فعالان دوران کرونا تجلیل بعمل آمد.

 

در این دیدار آیت الله ناصری گفت: بعضی ها می خواهند حیا را در جامعه از بین ببرند و قبح معصیت را بریزند.ما بایستی هوشیار باشیم و در فضای مجازی کار کنیم و جلوی برنامه های زشت دشمنان را بگیریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد : در دوران کرونا به دلیل عدم حضور مردم در مراسم مختلف، حضور در فضاهای مجازی پررنگ تر شده و مردم وقت بیشتری در این فضاها سپری می کنند و دشمن نیز بیشتر می تواند سوء استفاده کند. باید  بیشتر دقت کنیم و حواسمان جمع باشد.

 

آیت الله ناصری در خصوص حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) در یزد ضمن تشکر از حضور این عزیزان در شهر دارالعباده و دارالعلم اشاره کرد: حضور شما تداعی گر ارزشهای ائمه است، شما می توانید با توجه به شرایط دوران کرونا که در تجمعات نمی توانید شرکت کنید پیامهای تربیتی آماده کنید و به همه خانواده ها به عنوان سفیران معنوی و نمایندگان آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) ارسال کنید تا خانواده ها استفاده کرده و احساس ارزشمندی کنند.

 

قابل ذکر است در این مراسم نماینده آستان مقدس حرم معصومه (س) نیز در سخنانی نقش شفاعت و کرامات حضرت معصومه(س) برای همه، بخصوص شیعیان را تبیین کرد و یکی از مادحین اهل بیت نیز به مولودی خوانی و مدح حضرت فاطمه معصومه(س) پرداخت.

 

در پایان در حضورنماینده محترم ولی فقیه در استان، خادمان حرم حضرت معصومه(س) وجمعی از نمایندگان دست اندرکار در دهه کرامت به ویژه ستاد کانونهای مساجد استان و حجت الاسلام سالاری، از فعالان و مدافعان سلامت در دوران کرونا با اهدای هدیه ای متبرک از آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) تجلیل شد.