دیدار با مسئول فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد
ديدار با مسئول فرهنگي کميته امداد امام خميني (ره) يزد

دیدار با مسئول فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد

در ديدار مسئول فرهنگي کميته امداد امام خميني با سرپرست ستاد کانونهاي مساجد استان يزد راههاي همکاري دوجانبه بررسي شد
شناسه خبر : 11763 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان یزد، در جلسه ای که امروز پنج شنبه 1399/03/22 با حضور مسئول فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سرپرست ستاد کانونهای مساجد استان یزد برگزار شد دو طرف در خصوص راههای همکاری دو جانبه بحث و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام اسلامی منش، اشاره به کانونهای  کمیته امداد جهت آموزش کودکان و نوجوانان خانواده های تحت پوشش کرد. وی همچنین تصریح کرد ما 42 مرکز نیکوکاری در یزد در مناطق مختلف داریم که ستاد کانونهای مساجد استان می توانند با همکاری این مراکز نیوکاری در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری کانونها کودکان و نوجوانان تحت پوشش را جذب فعالیتهای مسجد نمایند.

سرپرست ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: کانونهای فرهنگی هنری فعال در هر منطقه به مراکز نیکوکاری معرفی می شوند و آنها می توانند با معرفی نوجوانان و جوانان تحت پوشش کمیته امداد به مدیر مسئول کانون فعال منطقه جذب فعالیتهای مسجد و رویداد ملی فهما بشوند.

حجت الاسلام سالاری افزود: با ادامه این جلسات در سطح کارشناسان و بررسی راهکارهای عملیاتی اجرای این طرح ما می توانیم روند رشد تربیتی ممدجویان نوجوان و جوان کمیته امداد را بطور مستمر با ارتباط دائم آنها با مسجد داشته باشیم.

در پایان تاکید شد ارتباطات کمیته امداد و کانونهای مساجد در سطح عملیاتی ادامه پیدا کند.