بررسی راهکار احیای کارکردهای مسجد با حضور خواهران مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد
بررسي راهکار احياي کارکردهاي مسجد با حضور خواهران مدير کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان يزد

بررسی راهکار احیای کارکردهای مسجد با حضور خواهران مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد

هم‌انديشي خواهران مدير کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان يزد با حضور سرپرست ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فهما) اين استان با محوريت بررسي در زمينه‌هاي مختلف احيا مساجد برگزار شد.
شناسه خبر : 11745 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد، نشست مدیران خواهر کانون‌های فرهنگی هنری  مساجد یزد، چهارشنبه 21 خرداد با حضور حجت الاسلام «مظفر سالاری»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد.

 

سرپرست ستاد کانونهای مساجد استان یزد در این نشست گفت: خوشبختانه امروز شاهد همکاری خوبی از دستگاه های متولی مساجد در استان هستیم به نحوی که کانون های مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و بسیج مساجد با همکاری و همدلی سعی بر فعال کردن مساجد دارند.

 

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: هدف ما احیای کارکردهای مساجد در سطح استان است و امیدواریم بتوانیم بار دیگر مساجد را فعال کرده و در زمینه کارکردهای اصلی مساجد گام برداریم.

 

وی افزود: طرح ساماندهی و شناسنامه دار کردن مساجد به عنوان یکی از اصلی ترین اقدامات با همکاری دستگاه های متولی استان است که در گام اول سعی داریم مساجد و کانون های منطقه آزادشهر یزد را ساماندهی کنیم.

 

سرپرست ستاد کانونهای مساجد ادامه داد: ما سعی داریم تمامی خدمات را نیز بر این اساس به کانون ها و مساجد اختصاص دهیم و با همکاری و ارائه تمامی خدمات دستگاه های متولی به مساجد به گونه ای فعال عمل کرده و جذب حداکثری را داشته باشیم.

 

او افزود: یکی دیگر از اولویت های ما در زمینه طرح ملی فهما است که امیدواریم همانطور که در نخستین دوره این طرح ملی، کانون های استان یزد به خوبی درخشیدند  در دومین دوره نیز حضور موثر داشته باشیم و بتوانیم بار دیگر بدرخشیم.