حضور کانونهای برتر یزد در رویداد ملی فهما در تهران
حضور کانونهاي برتر يزد در رويداد ملي فهما در تهران

حضور کانونهای برتر یزد در رویداد ملی فهما در تهران

سه کانون برتر کشوري از استان يزد جهت ضبط برنامه تلويزيوني و ديدار با وزير محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي در تهران حضور پيدا کردند.
شناسه خبر : 11675 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۴۰

به گزارش واحد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد، سه کانون برتر کشوری در رویداد ملی فهما که همگی از استان یزد بودند در تهران حضور پیدا کردند. کانون فرهنگی هنری غدیر که در رویداد ملی فهما سال گذشته رتبه اول را کسب کرد همچنین کانون فرهنگی هنری حضرت صاحب الزمان(عج) که رتبه دوم کشوری را در رویداد ملی فهما سال گذشته بدست آورد و کانون فرهنگی هنری آیت الله حائری میبد که در رشته قرآنی حائز رتبه برتر در کشور شده بود به تهران جهت مصاحبه تلویزیونی و دیدار با وزیر همچنین تجلیل از آنها اعزام شدند.

در این سفر کانونهای برتر قرار است با رئیس محترم ستاد عالی، جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی و معاونین محترم ستاد عالی دیدار کنند و سپس مصاحبه تلویزیونی داشته باشند و بعد از آن در مراسمی به دیدار وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای دکتر صالحی بروند.

کانونهای برتر در رویداد ملی فهما به ارائه عملکردخود در زمینه های مختلف، طرح های ابتکاری و موفقیت های گوناگون علمی، ورزشی ، فرهنگی و هنری خود و بچه های مسجد می پردازند.

قابل ذکر است کانون فرهنگی هنری غدیرو کانون فرهنگی هنری حضرت صاحب الزمان(عج) و کانون فرهنگی هنری آیت الله حائری میبد به ترتیب در زمینه سرود ، در زمینه اربعین و در زمینه قرآنی حائز رتبه برتر شده اند.