نشست صمیمی اعضای کانون صاحب‌الزمان(عج) یزد با معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
نشست صميمي اعضاي کانون صاحب‌الزمان(عج) يزد با معاون پژوهشي دانشگاه امام صادق(ع)

نشست صمیمی اعضای کانون صاحب‌الزمان(عج) یزد با معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)

سيد مجيد امامي از فعاليت‌هاي کانون حضرت صاحب الزمان(عج) يزد ديدار و با بچه هاي گروه سرود عاشقان ولايت گفت‌و گو کر.
شناسه خبر : 11491 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد، معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) و مسئول اندیشکده راهبردی اربعین با حضور در کانون فرهنگی هنری حضرت صاحب الزمان(عج) یزد از فعالیتهای گسترده این کانون بازدید کرد.

دکتر سید مجید امامی،در نشست صمیمی بچه های مسجد و کانون حضرت صاحب الزمان(عج) از تولیدات هنری هنرجویان تشکر و قدردانی کرد و تاکید کرد که ما امروزه بیش از پیش به هنر انقلاب اسلامی با رویکرد بچه های مسجد نیاز داریم.

معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) به بیان نمونه هایی از آثار فاخر نیروهای انقلابی در طول دهه گذشته اشاره کرد.

دکتر سید مجید امامی در این دیدار به حرکت عظیم اربعین اشاره کرد و خواستار تهیه آثار فاخر هنری برای این جنبش و حرکت عظیم شد.

مسئول اندیشکده راهبردی اربعین، گفت: ما امسال آموزشهای مجازی در زمینه های مختلف در خصوص اربعین را در دانشگاه امام صادق(ع) برای فعالان اربعین راه اندازی کردیم تا با کسب معرفت های لازم ، فعالان فرهنگی اربعین بتوانند نقش آفرینی کنند و در این جریان عظیم کهان شاء الله متصل می شود  به تمدن نوین اسلامی اثرگذار باشند.

در ضمن در حاشیه این دیدار، مسئول جبهه فرهنگی انقلاب استان یزد با دکتر سید مجید امامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) به جریان تمدنی اربعین اشاره کرد و خاطر نشان کردن برای ادامه حرکت پرشور اربعین امسال با توجه به مساله کرونا ما بایستی در فضای مجازی و با آموزشهای تخصصی نگذاریم خللی در این حرکت بوجود آید.