ویژه برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فهما استان یزد در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)
ويژه برنامه‌هاي ستاد هماهنگي کانون‌هاي فهما استان يزد در سالگرد ارتحال امام خميني(ره)

ویژه برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فهما استان یزد در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

برنامه‌هاي ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور به مناسبت سالگرد ارتحال امام خميني(ره) و پنجاه و هفتمين قيام 15 خرداد توسط ستاد هماهنگي فهما استان يزد اعلام شد.
شناسه خبر : 11481 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۶

حجت الاسلام «مظفر سالاری» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) استان یزد، به تشریح برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور،ویژه سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و پنجاه و هفتمین سالگرد قیام خونین و مردمی 15 خرداد  پرداخت. وی گفت: یزد افتخار دارد مجری برنامه های کشوری سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و پنجاه و هفتمین سالگرد قیام 15 خرداد باشد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فهما استان یزد، به برنامه هایی چون  برگزاری هفتمین جشنواره روح خدا در رشته های سرود، موشن گرافی، طراحی پوستر و داستان نویسی اشاره کرد و افزود: علاوه بر این برگزاری مسابقه بزرگ کشوری کتابخوانی((خاطرات ماندگار))،ختم دسته جمعی قرآن کریم و اهدای ثواب آن به روح مطهر امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد از جمله دیگر فعالیت‌هایی است که در ایام برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سالاری افزود: شرکت در طرح مواسات و همدلی و مشارکت مومنانه به یاد امام راحل، راه اندازی کاروان " رهروان روح الله" با حضور کانون های متبرک به نام و القاب حضرت امام (ره) ،برگزاری پویش "راه امام،کلام امام " ( باز خوانی وصیت نامه امام توسط اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور) از دیگر برنامه هایی است که در سطح کانون های مساجد استان یزد در ایام سالگرد رحلت امام و قیام 15 خرداد اجرا می شود.

 

وی گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 1399/05/20 از طریق وب سایت www.bachehayemasjed.ir ارسال کنند، ضمن اینکه شناسه roohkhoda@ نیز در راستای راهنمایی شرکت کنندگان در این برنامه، امکان پاسخگویی به مخاطبان را دارد.