کانون های مساجد قلب تپنده فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد هستند
کانون هاي مساجد قلب تپنده فعاليت هاي فرهنگي هنري در مساجد هستند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد؛

کانون های مساجد قلب تپنده فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد هستند

رستگاري ضمن گراميداشت سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بيان کرد: کانون هاي مساجد قلب تپنده فعاليت هاي فرهنگي هنري در مساجد هستند.
شناسه خبر : 60863 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد در یزد، محسن رستگاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد به مناسبت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد پیام تبریک صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

در فرهنگ دینی مسجد جایگاه بندگی در پیشگاه خداوند متعال و برترین و اصیل ترین محل برای عبادت و تقرب جستن به خداوند علیم و عبادت و پرستش خالصانه رب العالمین است . 

در این راستا نیز کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان قلب تپنده فعالیتهای فرهنگی و معنوی مساجد هستند که می توانند  مرکز جاذبه حضور نوجوانان، جوانان و افراد مستعد قرار گیرند.

 کانونهای فرهنگی هنری مساجد مسیر نیل به اهداف معنوی و فرهنگی و تربیتی مساجد را هموار می کنند که این مسئولیتی عظیم در جهت روشن کردن نقش مساجد در جامعه است.

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) در خصوص اهمیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فرموده اند :
خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید،  بعد به این کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بروید و پذیرای جوان‌ها باشید.

اینجانب ضمن گرامیداشت 18 اسفند، این روز را به تمامی یاران مسجدی  و مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و استان تبریک عرض می نمایم.

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد