نشست « عید انقلاب، عید انتخاب» در یزد برگزار شد
نشست « عيد انقلاب، عيد انتخاب» در يزد برگزار شد
با حضور ائمه جماعات و مدیران کانون های یزد؛

نشست « عید انقلاب، عید انتخاب» در یزد برگزار شد

نشست « عيد انقلاب، عيد انتخاب» با حضور ائمه جماعات و مديران کانون هاي مساجد در يزد برگزار شد.
شناسه خبر : 60008 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد،  همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، نشست « عید انقلاب، عید انتخاب» با حضور ائمه جماعات و مدیران کانون های مساجد در یزد برگزار شد.

 

محسن رستگاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: کانون های مساجد به عنوان یکی از ارکان مساجد بایستی در راستای تبیین اهداف انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای انقلاب به نسل جوان گام بردارند.

 

وی افزود: در این ایام نیاز است که مدیران کانون ها و ائمه جماعات در راستای معرفی دستاوردهای نظام به نسل جوان برنامه های مختلفی را برنامه ریزی کنند و با نشست های بصیرتی در راستای رفع شبهات برنامه ریزی کنند.

 

رستگاری ادامه داد: امروز بهترین مکان برای فعالیت های فرهنگی مساجد هستند و اگر ما به این مکان مذهبی توجه ویژه ای داشته باشیم به خوبی می توانیم در راستای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد گام برداریم و امروز ما معتقدیم که این انقلاب از مساجد برخواسته است و برای رفع مشکلات نیز باید به این مکان مذهبی رجوع کنیم.

 

حجت الاسلام دادآفرین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد نیز در این نشست گفت: امروز یکی از دغدغه های اصلی بایستی در راستای تبیین اهداف نظام باشد و اگر می خواهیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم باید با رفع شبهات در راستای تبیین اهداف نظام و انقلاب اسلامی گام برداریم.

 

وی افزود: اگر امروز می خواهیم در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کرده و مقابله کنیم باید به نسل جوان خود اهمیت داده و آنها را آگاه کنیم.

 

حجت الاسلام دادآفرین بیان کرد: مساجد بهترین پایگاه برای جذب جوانان و نوجوانان است و بایستی با کارهای جذاب فرهنگی و همچنین تبیین جایگاه نظام و انقلاب و همچنین مساجد در راستای تقویت بنیه فکری آنها قدم برداریم.

 

در ادامه این نشست نیز در خصوص عضویت در سامانه بچه های مسجد و شرکت در طرح یاوران مسجد و همچنین نحوه ارائه خدمات کانون های مساجد و همچنین اهمیت توجه به مشارکت در انتخابات مطالبی ارائه شد.

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد